Vrácení nebo výměna zboží

20

06 2017

Vrácení nebo výměna zboží

Někdy se stane, že se netrefíte do správného typu prádla, prádlo je odlišné od obrázku na internetu, nesedí, či z jiného důvodu nevyhovuje a vy chcete zboží vrátit nebo vyměnit. Na vrácení / výměnu zboží zakoupeného v našem internetovém obchodě máte samozřejmě nárok, když tak učiníte do 14 dnů od obdržení zboží. Vrátit / vyměnit můžete pouze nenošené a nepoškozené zboží. Zde najdete návod, jak v takovém případě postupovat.

Formulář pro vrácení zboží bez udání důvodu ve 14-ti denní zákonné lhůtě

(Tento formulář slouží pro účely vrácení zboží zakoupené v e-shopu www.raffine-shop.cz.)

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetového obchodu (telefonu), tímto oznamuji, že :

1)      odstupuji od kupní smlouvy v platném znění dle občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.).

2)      žádám výměnu za jiné zboží

Zvolený způsob úhrady objednaného zboží:

☐ bankovním převodem

☐ dobírkou

☐ hotově

☐ Částku za vrácené zboží požaduji vrátit na účet: .................................................................... Kontaktní údaje:

Jméno a příjmení:

Číslo objednávky:

Adresa:

Číslo faktury:

Telefonický kontakt:                                                      E-mail:

Vrácené zboží (počet kusů, název produktu) ………………………………………………………………………

Důvod vrácení zboží: …………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

Zboží odešlete na adresu: spodní prádlo Raffiné, Jindřicha z Lipé 123/4, 470 01 Česká Lípa

O průběhu zpracování Vašeho požadavku se můžete informovat:

Email: raffine.pradlo@gmail.com

Pracovní doba: po-pá 09:00 – 17:30 Dodatečné informace: Peníze na Váš účet budou zaslány nejpozději do 14 dní ode dne obdržení zásilky. Pokud byl zvolen způsob úhrady objednaného zboží platba kartou, budou peníze, při vrácení zboží v plné hodnotě objednávky, zaslány zpět na účet platební karty, která byla použita. Podmínky vrácení: Veškeré zboží je možné vrátit do 14 dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu. Zboží by mělo být vráceno kompletní, v původním stavu, nejlépe v originálním obalu, nemělo by jevit známky opotřebení a používání. V opačném případě je možné vrácenou částku adekvátně ponížit. Se zbožím by měl být zaslán vyplněný formulář pro vrácení zboží a doklad o koupi. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující.

 

 

Dne: ….........................................

Podpis: …...................................................................

Jaké možnosti existují?

 
A) Výměna zboží: Prádlo Vám vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží

 
B) Vrácení zboží: Zboží nám vrátíte a peníze dostanete zpět

 
Jak na to?

 
Prosím, vyplňte formulář, vytiskněte nebo vložte do mailu.

V případě výměny zboží doplňte kód, velikost a barvu nově vybraného zboží.

 
V případě vrácení zboží vyplňte číslo účtu, kam vám máme vrácené peníze poslat. Pokud neuvedete žádné číslo účtu, vrátíme vám peníze složenkou.

 
Řádně zabalenou zásilku s vyplněným formulářem a originálem účtenky zašlete doporučeně na adresu: Brand Evolution lingerie, s.r.o., Jindřicha z Lipé 123/4, 470 01 Česká Lípa. Do e-mailu nebo SMS zašlete prosíme také číslo balíku a informaci, kterou službou zasíláte zboží.

 
Jakmile k nám zásilka dorazí, budeme Váš požadavek ihned řešit. Pokud budeme mít zboží, za které chcete vrácené prádlo vyměnit, na skladě, pošleme Vám nový balíček. Může se však také stát, že prádlo, které chcete, zrovna bohužel skladem nebude. V takovém případě Vám zavoláme a domluvíme se na dalším postupu.

 
Po individuální domluvě je možné zboží vrátit či vyměnit i na prodejně. Je třeba počítat s tím, že v kamenných prodejnách si můžete vybrat pouze z aktuální nabídky kolekcí. V konkrétních případech nás tedy kontaktujte e-mailem.